آ

  • آرایش تمرین آثار تغییرپذیری تمـرین و توجه در یادگیری مهارتی ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-301]

  • آزمون پیش‌بینی عملکرد مهارتی در استعدادیابی فوتبال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 59-77]

  • آموزش پیش‌بینی عملکرد مهارتی در استعدادیابی فوتبال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 59-77]

ا

  • اتیسم تاثیر کانونی کردن بینایی بر یادگیری یک مهارت حرکتی پرتابی در کودکان اتیسم آموزش پذیر [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 563-576]

  • اجرا تأثیر خودکنترلی دشواری تکلیف بر یادگیری پات گلف: اثر تسهیل کننده تمرین خودکنترل بر تنظیم نقطه چالش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 639-656]

  • اختلال طیف اوتیسم تأثیر مداخلة بهنگام بازی‌محور بر رشد روانی- حرکتی کودکان با اختلال طیف اوتیسم [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 303-318]

  • اختلال هماهنگی رشدی اکتساب و تحکیم یادگیری حرکتی رویه‌ای در کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 219-237]

  • ادراک ویژۀ عمل بررسی ادراک ویژۀ عمل در شرایط تمرکز توجه درونی و بیرونی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 93-107]

  • ادراکی حرکتی اثر تمرین های ادراکی - حرکتی بر عملکرد تحصیلی کودکان اول و ششم دبستان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 577-596]

  • استعدادیابی پیش‌بینی عملکرد مهارتی در استعدادیابی فوتبال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 59-77]

  • استعدادیابی تأثیر سطوح مختلف تکانش‌گری بر یادگیری مهارت های ورزشی در محیط های باز و بسته [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 531-546]

  • اطمینان مقایسۀ سرسختی ذهنی کوهنوردان ماهر و مبتدی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 353-366]

  • اعتبارسنجی ویژگی‎های روان‌سنجی نسخۀ فارسی سیاهۀ ذهن‎آگاهی ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 423-443]

  • اکتساب مقایسۀ الگوهای مشاهده‌ای در یادگیری تکالیف مختلف [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]

  • اکتساب تأثیر هدف‌گزینی آسان و دشوار بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در دانش ‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 385-404]

  • اکتساب و یادداری تأثیر تعدیل تجهیزات ورزشی بر اکتساب و یادداری مهارت حرکتی در کودکان 9 تا 10 ساله با تأکید بر ظرفیت حافظۀ کاری [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 199-218]

  • انتقال مقایسۀ الگوهای مشاهده‌ای در یادگیری تکالیف مختلف [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]

  • انگیزش انگیزش و کمال‌گرایی در کاراته‌کاهای موفق و ناموفقِ سوپر لیگ کاراتۀ مردان ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 253-271]

  • انگیزه -تاثیر مداخله ذهن‌آگاهی بر انگیزه و تحلیل رفتگی ورزشکاران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 273-285]

  • انیمیشن فوتبالیست‌ها اثربخشی انیمیشن‌های ورزشی در رفتار ورزشی کودکان (مطالعۀ موردی: انیمیشن فوتبالیست‌ها) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 157-171]

  • اوتیسم تأثیر تمرینات توپ سوئیسی بر بهبود کارکرد حسی- حرکتی سه پسر اوتیستیک، پژوهش موردی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 15-37]

  • ایمونوگلوبین آ بزاقی پیش‌بینی پاسخ‌های فیزیولوژیک شمشیربازان نخبه براساس ابعاد کمال‌گرایی رقابتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 181-197]

ب

  • بازخورد زیستی تأثیر آموزش بازخورد بیوریتم شناختی بر عملکرد حرکتی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 477-492]

  • بازیابی‏تمرکز ویژگی‎های روان‌سنجی نسخۀ فارسی سیاهۀ ذهن‎آگاهی ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 423-443]

  • بازی رایانه‌ای تأثیر محرومیت از خواب و مداخلۀ پس‌گستر بر یادگیری ناپیوستۀ بازی شبیه‌سازی‏شدۀ تنیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 109-121]

  • بازی سایه تأثیر بازی سایه بر مهارت‌های حرکتی بنیادی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 79-91]

  • بازیکن خبره تأثیر خستگی جسمانی بر مهارت ویژۀ شوت بسکتبال در بازیکنان خبره [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 493-513]

  • بازی‌ها و فعالیت‌های مبتنی بر روش شر تأثیر بازی‌ها و فعالیت‌های مبتنی بر پروژۀ شِر بر مهارت‌های حرکتی درشت و ظریف کودکان آهسته‌گام [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 445-456]

  • بینایی معمولی تاثیر کانونی کردن بینایی بر یادگیری یک مهارت حرکتی پرتابی در کودکان اتیسم آموزش پذیر [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 563-576]

  • بینایی ویژه تاثیر کانونی کردن بینایی بر یادگیری یک مهارت حرکتی پرتابی در کودکان اتیسم آموزش پذیر [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 563-576]

پ

  • پارکینسون مقایسه آثار شدت فعالیت ورزشی بر یادگیری، حافظه فضایی و رفتار اضطرابی در رت های مبتلا به اختلال حرکت [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 667-682]

  • پرتاب آزاد بسکتبال تأثیر هدف‌گزینی آسان و دشوار بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در دانش ‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 385-404]

  • پرتاب بسکتبال تأثیر تغییرپذیری تمرین بر یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال در شرایط پنهان و آشکار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 335-352]

  • پرتاب دارت آثار تغییرپذیری تمـرین و توجه در یادگیری مهارتی ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-301]

  • پیش عملیاتی اثر تمرین های ادراکی - حرکتی بر عملکرد تحصیلی کودکان اول و ششم دبستان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 577-596]

ت

  • تبحر مقایسۀ سرسختی ذهنی کوهنوردان ماهر و مبتدی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 353-366]

  • تحلیل‌رفتگی -تاثیر مداخله ذهن‌آگاهی بر انگیزه و تحلیل رفتگی ورزشکاران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 273-285]

  • تحلیل عاملی تأییدی اثربخشی انیمیشن‌های ورزشی در رفتار ورزشی کودکان (مطالعۀ موردی: انیمیشن فوتبالیست‌ها) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 157-171]

  • تداخل زمینه‌ای آثار تغییرپذیری تمـرین و توجه در یادگیری مهارتی ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-301]

  • تردستی مقایسۀ الگوهای مشاهده‌ای در یادگیری تکالیف مختلف [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]

  • تصویرسازی ذهنی تأثیر تمرین فیزیکی و تصویرسازی ذهنی پتلپ (ثابت و متغیر) بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 137-155]

  • تعادل تأثیرتمرینات منتخب اسپارک بر تعادل و هماهنگی کودکان مبتلا به طیف اوتیسم: یک مطالعۀ نیمه‌تجربی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 173-180]

  • تعادل مقایسه مداخله های مربی محور و والدین محور بر رشد حرکتی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 613-638]

  • تعادل اثر نوع کانون توجه به صورت خودگفتاری بر تعادل ایستا و پویای زنان سالمند [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 657-666]

  • تعدیل تجهیزات تأثیر تعدیل تجهیزات ورزشی بر اکتساب و یادداری مهارت حرکتی در کودکان 9 تا 10 ساله با تأکید بر ظرفیت حافظۀ کاری [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 199-218]

  • تغییرپذیری تمرین تأثیر تغییرپذیری تمرین بر یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال در شرایط پنهان و آشکار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 335-352]

  • تکالیف دوگانه آثار تغییرپذیری تمـرین و توجه در یادگیری مهارتی ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-301]

  • تکانشگری حرکتی تأثیر سطوح مختلف تکانش‌گری بر یادگیری مهارت های ورزشی در محیط های باز و بسته [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 531-546]

  • تکلیف پرتابی تاثیر کانونی کردن بینایی بر یادگیری یک مهارت حرکتی پرتابی در کودکان اتیسم آموزش پذیر [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 563-576]

  • تکلیف فراقامتی تأثیر کانون توجه تکلیف فراقامتی بر عملکرد و یادگیری کنترل قامت در دختران 9 تا 12 ساله [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 383-367]

  • تکواندوکاران نخبه اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر سرسختی ذهنی تکواندوکاران نخبه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 547-562]

  • تلویزیون اثربخشی انیمیشن‌های ورزشی در رفتار ورزشی کودکان (مطالعۀ موردی: انیمیشن فوتبالیست‌ها) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 157-171]

  • تمرکز توجه بررسی ادراک ویژۀ عمل در شرایط تمرکز توجه درونی و بیرونی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 93-107]

  • تمرکز توجه آثار تغییرپذیری تمـرین و توجه در یادگیری مهارتی ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-301]

  • تمرین تأثیر تمرینات توپ سوئیسی بر بهبود کارکرد حسی- حرکتی سه پسر اوتیستیک، پژوهش موردی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 15-37]

  • تمرینات ادراکی- حرکتی اثر هشت هفته تمرینات ادراکی - حرکتی بر حافظۀ کاری کودکان ناشنوا [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 319-333]

  • تمرینات اسپارک تأثیرتمرینات منتخب اسپارک بر تعادل و هماهنگی کودکان مبتلا به طیف اوتیسم: یک مطالعۀ نیمه‌تجربی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 173-180]

  • تمرینات پایه تأثیرتمرینات منتخب اسپارک بر تعادل و هماهنگی کودکان مبتلا به طیف اوتیسم: یک مطالعۀ نیمه‌تجربی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 173-180]

  • تمرین ترکیبی تاثیر تمرین جسمانی، تصویرسازی ذهنی و موسیقی در بهبود مهارت شوت بسکتبال دانشجویان دختر 22-19 ساله [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 515-530]

  • تمرین ثابت تأثیر تمرین فیزیکی و تصویرسازی ذهنی پتلپ (ثابت و متغیر) بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 137-155]

  • تمرین ثابت تأثیر تغییرپذیری تمرین بر یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال در شرایط پنهان و آشکار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 335-352]

  • تمرین جسمانی تاثیر تمرین جسمانی، تصویرسازی ذهنی و موسیقی در بهبود مهارت شوت بسکتبال دانشجویان دختر 22-19 ساله [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 515-530]

  • تمرین ذهنی تاثیر تمرین جسمانی، تصویرسازی ذهنی و موسیقی در بهبود مهارت شوت بسکتبال دانشجویان دختر 22-19 ساله [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 515-530]

  • تمرین گام‌برداری تأثیر تمرینات مبتنی بر چارچوب نقطۀ چالش بر کنترل قامت افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 39-57]

  • تمرین متغیر تأثیر تمرین فیزیکی و تصویرسازی ذهنی پتلپ (ثابت و متغیر) بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 137-155]

  • تمرین متغیر تأثیر تغییرپذیری تمرین بر یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال در شرایط پنهان و آشکار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 335-352]

  • تنظیم هیجان اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر سرسختی ذهنی تکواندوکاران نخبه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 547-562]

  • توپ سوئیسی تأثیر تمرینات توپ سوئیسی بر بهبود کارکرد حسی- حرکتی سه پسر اوتیستیک، پژوهش موردی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 15-37]

  • توجه بیرونی بررسی ادراک ویژۀ عمل در شرایط تمرکز توجه درونی و بیرونی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 93-107]

  • توجه بیرونی اثر نوع کانون توجه به صورت خودگفتاری بر تعادل ایستا و پویای زنان سالمند [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 657-666]

  • توجه درونی بررسی ادراک ویژۀ عمل در شرایط تمرکز توجه درونی و بیرونی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 93-107]

  • توجه درونی اثر نوع کانون توجه به صورت خودگفتاری بر تعادل ایستا و پویای زنان سالمند [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 657-666]

چ

  • چالاکی دستان مقایسه مداخله های مربی محور و والدین محور بر رشد حرکتی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 613-638]

  • چالاکی دستی تأثیر بازی سایه بر مهارت‌های حرکتی بنیادی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 79-91]

  • چرخۀ بیوریتم تأثیر آموزش بازخورد بیوریتم شناختی بر عملکرد حرکتی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 477-492]

ح

  • حافظه فضایی مقایسه آثار شدت فعالیت ورزشی بر یادگیری، حافظه فضایی و رفتار اضطرابی در رت های مبتلا به اختلال حرکت [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 667-682]

  • حافظۀ کاری اثر هشت هفته تمرینات ادراکی - حرکتی بر حافظۀ کاری کودکان ناشنوا [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 319-333]

  • حرکت طراحی و اثربخشی برنامه حرکت درمانی بر مشکلات خواندن در دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 597-611]

  • حرکت درمانی طراحی و اثربخشی برنامه حرکت درمانی بر مشکلات خواندن در دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 597-611]

  • حضور ذهن ویژگی‎های روان‌سنجی نسخۀ فارسی سیاهۀ ذهن‎آگاهی ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 423-443]

خ

  • خستگی جسمانی تأثیر خستگی جسمانی بر مهارت ویژۀ شوت بسکتبال در بازیکنان خبره [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 493-513]

  • خستگی محیطی تأثیر خستگی مرکزی و محیطی بر هماهنگی ورزشکاران دانشگاهی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 123-136]

  • خستگی مرکزی تأثیر خستگی مرکزی و محیطی بر هماهنگی ورزشکاران دانشگاهی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 123-136]

  • خواب تأثیر محرومیت از خواب و مداخلۀ پس‌گستر بر یادگیری ناپیوستۀ بازی شبیه‌سازی‏شدۀ تنیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 109-121]

  • خواب تأثیر یک دوره تمرینات نوروفیدبک بر کیفیت خواب و مهارت‌های روان‌شناختی ورزشکاران با رویکرد روانی-فیزیولوژیک [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 239-251]

  • خودتنظیمی تأثیر خودکنترلی دشواری تکلیف بر یادگیری پات گلف: اثر تسهیل کننده تمرین خودکنترل بر تنظیم نقطه چالش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 639-656]

  • خودگفتاری آموزشی اثر نوع کانون توجه به صورت خودگفتاری بر تعادل ایستا و پویای زنان سالمند [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 657-666]

د

  • دانش آموز اثر تمرین های ادراکی - حرکتی بر عملکرد تحصیلی کودکان اول و ششم دبستان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 577-596]

  • دانش آموزان طراحی و اثربخشی برنامه حرکت درمانی بر مشکلات خواندن در دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 597-611]

  • دختر تأثیر کانون توجه تکلیف فراقامتی بر عملکرد و یادگیری کنترل قامت در دختران 9 تا 12 ساله [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 383-367]

  • دریافت کردن مقایسه مداخله های مربی محور و والدین محور بر رشد حرکتی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 613-638]

  • دشواری تکلیف تأثیر خودکنترلی دشواری تکلیف بر یادگیری پات گلف: اثر تسهیل کننده تمرین خودکنترل بر تنظیم نقطه چالش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 639-656]

  • دشواری تکلیف کنترل قامت تأثیر تمرینات مبتنی بر چارچوب نقطۀ چالش بر کنترل قامت افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 39-57]

ر

  • رشد روانی- حرکتی تأثیر مداخلة بهنگام بازی‌محور بر رشد روانی- حرکتی کودکان با اختلال طیف اوتیسم [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 303-318]

  • رفتار اضطرابی مقایسه آثار شدت فعالیت ورزشی بر یادگیری، حافظه فضایی و رفتار اضطرابی در رت های مبتلا به اختلال حرکت [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 667-682]

  • روان‌شناختی تأثیر یک دوره تمرینات نوروفیدبک بر کیفیت خواب و مهارت‌های روان‌شناختی ورزشکاران با رویکرد روانی-فیزیولوژیک [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 239-251]

  • روش تمرین دوتایی تأثیر تمرین دوتایی بر یادگیری شنای کرال سینه [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]

س

  • سالمند اثر نوع کانون توجه به صورت خودگفتاری بر تعادل ایستا و پویای زنان سالمند [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 657-666]

  • سرسختی ذهنی مقایسۀ سرسختی ذهنی کوهنوردان ماهر و مبتدی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 353-366]

  • سرسختی ذهنی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر سرسختی ذهنی تکواندوکاران نخبه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 547-562]

  • سطح مهارت ظهور فراپایداری و وسعت نواحی فراپایدار در شمشیربازان با سطوح متفاوت مهارت حرکتی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 405-422]

ش

  • شدت تمرین مقایسه آثار شدت فعالیت ورزشی بر یادگیری، حافظه فضایی و رفتار اضطرابی در رت های مبتلا به اختلال حرکت [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 667-682]

  • شمشیرباز نخبه پیش‌بینی پاسخ‌های فیزیولوژیک شمشیربازان نخبه براساس ابعاد کمال‌گرایی رقابتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 181-197]

  • شمشیربازی ظهور فراپایداری و وسعت نواحی فراپایدار در شمشیربازان با سطوح متفاوت مهارت حرکتی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 405-422]

  • شنای کرال سینه تأثیر تمرین دوتایی بر یادگیری شنای کرال سینه [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]

  • شوت بسکتبال تأثیر خستگی جسمانی بر مهارت ویژۀ شوت بسکتبال در بازیکنان خبره [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 493-513]

  • شوت بسکتبال تاثیر تمرین جسمانی، تصویرسازی ذهنی و موسیقی در بهبود مهارت شوت بسکتبال دانشجویان دختر 22-19 ساله [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 515-530]

ظ

  • ظرفیت حافظۀ کاری تأثیر تعدیل تجهیزات ورزشی بر اکتساب و یادداری مهارت حرکتی در کودکان 9 تا 10 ساله با تأکید بر ظرفیت حافظۀ کاری [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 199-218]

  • ظهور ظهور فراپایداری و وسعت نواحی فراپایدار در شمشیربازان با سطوح متفاوت مهارت حرکتی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 405-422]

ع

  • عدم قضاوت ویژگی‎های روان‌سنجی نسخۀ فارسی سیاهۀ ذهن‎آگاهی ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 423-443]

  • عملکرد تحصیلی اثر تمرین های ادراکی - حرکتی بر عملکرد تحصیلی کودکان اول و ششم دبستان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 577-596]

  • عملکرد حرکتی تأثیر آموزش بازخورد بیوریتم شناختی بر عملکرد حرکتی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 477-492]

  • عملیات عینی اثر تمرین های ادراکی - حرکتی بر عملکرد تحصیلی کودکان اول و ششم دبستان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 577-596]

غ

  • غیرورزشکار تأثیر آموزش بازخورد بیوریتم شناختی بر عملکرد حرکتی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 477-492]

ف

  • فاز نسبی اکتساب و تحکیم یادگیری حرکتی رویه‌ای در کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 219-237]

  • فاصله از مسیر اکتساب و تحکیم یادگیری حرکتی رویه‌ای در کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 219-237]

  • فاصله از هدف اکتساب و تحکیم یادگیری حرکتی رویه‌ای در کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 219-237]

  • فراپایداری ظهور فراپایداری و وسعت نواحی فراپایدار در شمشیربازان با سطوح متفاوت مهارت حرکتی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 405-422]

  • فوتبال پیش‌بینی عملکرد مهارتی در استعدادیابی فوتبال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 59-77]

ک

  • کاراته انگیزش و کمال‌گرایی در کاراته‌کاهای موفق و ناموفقِ سوپر لیگ کاراتۀ مردان ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 253-271]

  • کارکرد حسی - حرکتی تأثیر تمرینات توپ سوئیسی بر بهبود کارکرد حسی- حرکتی سه پسر اوتیستیک، پژوهش موردی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 15-37]

  • کانون توجه تأثیر کانون توجه تکلیف فراقامتی بر عملکرد و یادگیری کنترل قامت در دختران 9 تا 12 ساله [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 383-367]

  • کمال‌گرایی رقابتی پیش‌بینی پاسخ‌های فیزیولوژیک شمشیربازان نخبه براساس ابعاد کمال‌گرایی رقابتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 181-197]

  • کمال‌گرایی سازگار (مثبت) انگیزش و کمال‌گرایی در کاراته‌کاهای موفق و ناموفقِ سوپر لیگ کاراتۀ مردان ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 253-271]

  • کمال‌گرایی ناسازگار انگیزش و کمال‌گرایی در کاراته‌کاهای موفق و ناموفقِ سوپر لیگ کاراتۀ مردان ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 253-271]

  • کم‌توان ذهنی تأثیر هدف‌گزینی آسان و دشوار بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در دانش ‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 385-404]

  • کنترل اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر سرسختی ذهنی تکواندوکاران نخبه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 547-562]

  • کنترل حرکتی تأثیر خستگی جسمانی بر مهارت ویژۀ شوت بسکتبال در بازیکنان خبره [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 493-513]

  • کنترل قامت تأثیر کانون توجه تکلیف فراقامتی بر عملکرد و یادگیری کنترل قامت در دختران 9 تا 12 ساله [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 383-367]

  • کودکان تأثیر تمرین دوتایی بر یادگیری شنای کرال سینه [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]

  • کودکان تأثیر تمرینات توپ سوئیسی بر بهبود کارکرد حسی- حرکتی سه پسر اوتیستیک، پژوهش موردی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 15-37]

  • کودکان اثربخشی انیمیشن‌های ورزشی در رفتار ورزشی کودکان (مطالعۀ موردی: انیمیشن فوتبالیست‌ها) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 157-171]

  • کودکان تأثیر مداخلة بهنگام بازی‌محور بر رشد روانی- حرکتی کودکان با اختلال طیف اوتیسم [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 303-318]

  • کودکان آهسته‌گام تأثیر بازی‌ها و فعالیت‌های مبتنی بر پروژۀ شِر بر مهارت‌های حرکتی درشت و ظریف کودکان آهسته‌گام [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 445-456]

  • کودکان اوتیسم تأثیرتمرینات منتخب اسپارک بر تعادل و هماهنگی کودکان مبتلا به طیف اوتیسم: یک مطالعۀ نیمه‌تجربی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 173-180]

  • کودکان ناشنوا اثر هشت هفته تمرینات ادراکی - حرکتی بر حافظۀ کاری کودکان ناشنوا [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 319-333]

  • کورتیزول بزاقی پیش‌بینی پاسخ‌های فیزیولوژیک شمشیربازان نخبه براساس ابعاد کمال‌گرایی رقابتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 181-197]

  • کومیته انگیزش و کمال‌گرایی در کاراته‌کاهای موفق و ناموفقِ سوپر لیگ کاراتۀ مردان ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 253-271]

  • کوهنوردی مقایسۀ سرسختی ذهنی کوهنوردان ماهر و مبتدی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 353-366]

م

  • محرومیت‏ تأثیر محرومیت از خواب و مداخلۀ پس‌گستر بر یادگیری ناپیوستۀ بازی شبیه‌سازی‏شدۀ تنیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 109-121]

  • مداخلات ذهن‌آگاهی -تاثیر مداخله ذهن‌آگاهی بر انگیزه و تحلیل رفتگی ورزشکاران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 273-285]

  • مداخله مربی محور مقایسه مداخله های مربی محور و والدین محور بر رشد حرکتی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 613-638]

  • مداخله والدین محور مقایسه مداخله های مربی محور و والدین محور بر رشد حرکتی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 613-638]

  • مداخلۀ بهنگام بازی‌محور تأثیر مداخلة بهنگام بازی‌محور بر رشد روانی- حرکتی کودکان با اختلال طیف اوتیسم [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 303-318]

  • مداخلۀ‏پس‏گستر تأثیر محرومیت از خواب و مداخلۀ پس‌گستر بر یادگیری ناپیوستۀ بازی شبیه‌سازی‏شدۀ تنیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 109-121]

  • مدل پتلپ تأثیر تمرین فیزیکی و تصویرسازی ذهنی پتلپ (ثابت و متغیر) بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 137-155]

  • مدل نیوول ظهور فراپایداری و وسعت نواحی فراپایدار در شمشیربازان با سطوح متفاوت مهارت حرکتی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 405-422]

  • مشکلات خواندن طراحی و اثربخشی برنامه حرکت درمانی بر مشکلات خواندن در دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 597-611]

  • مهارت پیش‌بینی عملکرد مهارتی در استعدادیابی فوتبال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 59-77]

  • مهارت پیچیده تأثیر سطوح مختلف تکانش‌گری بر یادگیری مهارت های ورزشی در محیط های باز و بسته [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 531-546]

  • مهارت حرکتی تأثیر تعدیل تجهیزات ورزشی بر اکتساب و یادداری مهارت حرکتی در کودکان 9 تا 10 ساله با تأکید بر ظرفیت حافظۀ کاری [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 199-218]

  • مهارت ساد تأثیر سطوح مختلف تکانش‌گری بر یادگیری مهارت های ورزشی در محیط های باز و بسته [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 531-546]

  • مهارت‌های تعادلی تأثیر بازی سایه بر مهارت‌های حرکتی بنیادی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 79-91]

  • مهارت‌های توپی تأثیر بازی سایه بر مهارت‌های حرکتی بنیادی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 79-91]

  • مهارت‌های حرکتی بنیادی تأثیر بازی سایه بر مهارت‌های حرکتی بنیادی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 79-91]

  • مهارت‌های حرکتی درشت تأثیر بازی‌ها و فعالیت‌های مبتنی بر پروژۀ شِر بر مهارت‌های حرکتی درشت و ظریف کودکان آهسته‌گام [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 445-456]

  • مهارت‌های حرکتی ظریف تأثیر بازی‌ها و فعالیت‌های مبتنی بر پروژۀ شِر بر مهارت‌های حرکتی درشت و ظریف کودکان آهسته‌گام [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 445-456]

  • مهارت ورزشی تأثیر سطوح مختلف تکانش‌گری بر یادگیری مهارت های ورزشی در محیط های باز و بسته [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 531-546]

  • مهارت ویژه تأثیر خستگی جسمانی بر مهارت ویژۀ شوت بسکتبال در بازیکنان خبره [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 493-513]

  • موسیقی تاثیر تمرین جسمانی، تصویرسازی ذهنی و موسیقی در بهبود مهارت شوت بسکتبال دانشجویان دختر 22-19 ساله [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 515-530]

  • مولتیپل اسکلروزیس تأثیر تمرینات مبتنی بر چارچوب نقطۀ چالش بر کنترل قامت افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 39-57]

ن

  • ناتوانی یادگیری طراحی و اثربخشی برنامه حرکت درمانی بر مشکلات خواندن در دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 597-611]

  • نقطه چالش تأثیر خودکنترلی دشواری تکلیف بر یادگیری پات گلف: اثر تسهیل کننده تمرین خودکنترل بر تنظیم نقطه چالش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 639-656]

  • نقطۀ چالش تأثیر تمرینات مبتنی بر چارچوب نقطۀ چالش بر کنترل قامت افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 39-57]

  • نوجوانان پیش‌بینی عملکرد مهارتی در استعدادیابی فوتبال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 59-77]

  • نوروفیدبک تأثیر یک دوره تمرینات نوروفیدبک بر کیفیت خواب و مهارت‌های روان‌شناختی ورزشکاران با رویکرد روانی-فیزیولوژیک [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 239-251]

و

  • ورزش استقامتی مقایسۀ سرسختی ذهنی کوهنوردان ماهر و مبتدی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 353-366]

  • ورزش فوتبال اثربخشی انیمیشن‌های ورزشی در رفتار ورزشی کودکان (مطالعۀ موردی: انیمیشن فوتبالیست‌ها) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 157-171]

  • ورزشکار تأثیر آموزش بازخورد بیوریتم شناختی بر عملکرد حرکتی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 477-492]

ه

  • هدف عمل بررسی ادراک ویژۀ عمل در شرایط تمرکز توجه درونی و بیرونی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 93-107]

  • هدف‌گزینی آسان تأثیر هدف‌گزینی آسان و دشوار بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در دانش ‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 385-404]

  • هدف‌گزینی دشوار تأثیر هدف‌گزینی آسان و دشوار بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در دانش ‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 385-404]

  • هدف گیری مقایسه مداخله های مربی محور و والدین محور بر رشد حرکتی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 613-638]

  • هماهنگی تأثیرتمرینات منتخب اسپارک بر تعادل و هماهنگی کودکان مبتلا به طیف اوتیسم: یک مطالعۀ نیمه‌تجربی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 173-180]

  • هماهنگی دوپایی تأثیر خستگی مرکزی و محیطی بر هماهنگی ورزشکاران دانشگاهی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 123-136]

  • هماهنگی دودستی تأثیر خستگی مرکزی و محیطی بر هماهنگی ورزشکاران دانشگاهی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 123-136]

  • هوش هیجانی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر سرسختی ذهنی تکواندوکاران نخبه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 547-562]

ی

  • یادداری مقایسۀ الگوهای مشاهده‌ای در یادگیری تکالیف مختلف [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]

  • یادداری تأثیر هدف‌گزینی آسان و دشوار بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در دانش ‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 385-404]

  • یادداری تاثیر کانونی کردن بینایی بر یادگیری یک مهارت حرکتی پرتابی در کودکان اتیسم آموزش پذیر [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 563-576]

  • یادگیری تأثیر کانون توجه تکلیف فراقامتی بر عملکرد و یادگیری کنترل قامت در دختران 9 تا 12 ساله [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 383-367]

  • یادگیری مقایسه آثار شدت فعالیت ورزشی بر یادگیری، حافظه فضایی و رفتار اضطرابی در رت های مبتلا به اختلال حرکت [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 667-682]

  • یادگیری آشکار تأثیر تغییرپذیری تمرین بر یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال در شرایط پنهان و آشکار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 335-352]

  • یادگیری پنهان تأثیر تغییرپذیری تمرین بر یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال در شرایط پنهان و آشکار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 335-352]

  • یادگیری حرکتی تأثیر خودکنترلی دشواری تکلیف بر یادگیری پات گلف: اثر تسهیل کننده تمرین خودکنترل بر تنظیم نقطه چالش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 639-656]

  • یادگیری حرکتی رویه‌ای اکتساب و تحکیم یادگیری حرکتی رویه‌ای در کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 219-237]

  • یادگیری مشاهده‌ای تأثیر تمرین دوتایی بر یادگیری شنای کرال سینه [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]

  • یادگیری مشاهده‌ای مقایسۀ الگوهای مشاهده‌ای در یادگیری تکالیف مختلف [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]

  • یادگیری ‏ناپیوسته تأثیر محرومیت از خواب و مداخلۀ پس‌گستر بر یادگیری ناپیوستۀ بازی شبیه‌سازی‏شدۀ تنیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 109-121]